Városlista
2024. április 24, szerda - György

Hírek

2022. Április 30. 09:39, szombat | PR
Forrás: (x)

Az üzlethelyiség és a vállalkozás arculata

Az üzlethelyiség és a vállalkozás arculata

Szinte profiltól függetlenül elmondható, hogy egy cég alapvető arculatát nagyban meghatározza a hozzájuk kötődő üzlethelyiség.

Épp ezért érdemes körültekintően választanunk a kínálatból, a berendezésre pedig külön is figyelnünk.

Az üzlethelyiségek szerepe

A vállalkozásoknak minden esetben szükségük van egy olyan helyiségre, mely főhadiszállásként szolgál. Innen intézhetők a mindennapi ügyek, itt történhet a vásárlók fogadása. Ilyen helyiség lehet egy iroda, de akár egy üzlethelyiség is. A közös vonás pedig az, hogy a cég és partnerek számára is megfelelően komfortos, jól kialakított helyiségről beszélhessünk. Egy üzlethelyiség alapvető funkciója – a kiszolgálás mellett – hogy olyan kellemes atmoszférát teremtsen, mely aztán a vállalkozáshoz köthető.

Egy üzlethelyiség napi szinten fogad vevőket, akik bár konkrét céllal érkeznek, akár tudat alatt is megragadhatók egy kellemesen kialakított környezettel. A helyiség tehát akár cégünk nyilvános arcaként is működhet, így fontos, hogy azt sugározza, amit képviselni szeretnénk. Ennek számos objektív és még több szubjektív trükkje van. Mindenesetre pár alapszabályt fel lehet állítani, ha olyan üzlethelyiséget szeretnénk magunkénak tudni, mely megfelelő minőséget és hangulatot sugároz.

A vásárlótér atmoszférája

Egy üzlethelyiségnek hangulata van. Bizonyára sokan, sokszor érezték már azt egy-egy üzletben, hogy valamilyen okból megnőtt a komfortérzetük. Ez egyrészt nagyban köszönhető a személyzet hozzáállásának is, de legalább ekkora szerepe van az üzlethelyiség belső terének kialakításában. Vállalkozói szempontból fontos tehát, hogy egyensúlyt találjunk saját cégünk arculatának megjelenítése és a vásárlói igények között. Próbáljunk valami újat, mégis otthonosat, ismerőset mutatni a betérő partnereknek és vásárlóknak.

Egy üzlethelyiség tükrözze cégünk filozófiáját, sugározzon minőséget és magabiztosságot. A cél, hogy megragadjuk a potenciális vásárlók figyelmét és visszatérésre sarkalljuk őket. Merjünk merészek lenni bizonyos pontokon, adjunk határozott karaktert az üzlethelyiségnek. Ezt elérhetjük a különböző bútorokkal, berendezési és dísztárgyakkal, de akár az árucikkek prezentációjával vagy a fényekkel is. A belső térnek óriási szerepe van a vásárlói elégedettségben, ám természetesen az sem mindegy, hogy hol nyitunk üzletet.

Az elhelyezkedés sokat jelenthet

Egy üzlethelyiség szempontjából természetesen az elhelyezkedés sem mindegy. Sokan esküsznek a központi, belvárosi helyekre. Ez természetesen statisztikailag is igazolható, hiszen egy nyüzsgő belvárosban vélhetően sokkal több ember halad el a kirakatunk előtt, mely már önmagában is jó reklám lehet. A központi lokáció önmagában azonban még nem garancia a sikerre. Cégünk profiljától függően bátran játszhatunk ezzel a tényezővel is. A lényeg, hogy könnyen megközelíthető és egyszerűen megtalálható üzlethelyiséget vegyünk igénybe.

Fontos, hogy a felsorolt tényezők bár külön-külön is hozzátesznek a vállalkozásunk sikeréhez, ezeket kombinálva érhetjük el a legjobb eredményeket. Ha eddig tehát azt hittük, hogy egy üzlethelyiség sokat nem tehet hozzá cégünk megítéléséhez, tévedtünk. A külcsín – bár nem minden – rendkívül sokat adhat mind nekünk, mint a vásárlóinknak. Válasszunk tehát megfontoltan és vigyük bele bátran saját ötleteinket is.

Címkék: üzlethelyiség

Ezek érdekelhetnek még

2024. Április 22. 19:37, hétfő | PR

Indul a Nemzeti Faültetés Napja: Legyen Magyarország Európa legzöldebb országa!

2024. április 22-én, a Föld napján indítja útjára a 10 millió Fa országos közössége a Nemzeti Faültetés Napját

2024. Április 16. 10:59, kedd | PR

K&H: ennyivel emelkedett a gyerekinfláció

háromezer forint ma már nem elég két hamburgerre, két évvel ezelőtt még három is kijött ennyiből

2024. Március 06. 10:17, szerda | PR

K&H: a látvány mindent visz

az iskolások zöme értékelné, ha szakembertől hallana a pénzügyekről

2024. Március 06. 07:26, szerda | PR

Új számsorsjátékkal jelentkezik a Szerencsejáték Zrt. – Itt a Napi Mázli

Tíz évvel az Eurojackpot hazai megjelenése és közel húsz esztendővel a legutóbbi magyar fejlesztésű lottó bevezetése után új számsorsjátékkal jelentkezik a Szerencsejáték Zrt.