Hírek
2017. November 17. 10:09, péntek |
Belföld
Forrás: mti
Az idén átadott útszakaszok lesznek fizetősek jövőre
Az e-matricás rendszerben alkalmazott gyakorlat szerint az év közben átadott, a gyorsforgalmi hálózatba újonnan becsatlakozó szakaszok használata a következő év elejétől díjköteles
- közölte a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) pénteken az MTI kérdésére. Ismertették, hogy 2018. január elsejétől az idén év végéig elkészülő új szakaszokkal, az M85 Csornát elkerülő második és az M35 Debrecen utáni folytatásának első ütemével bővül a fizetős utak köre. Ugyanezen gyakorlat szerint vált fizetőssé a korábbi években az M43, az M85 és az M86 is - tették hozzá.
A minisztérium a díjköteles szakaszokban és a 2012 óta változatlan díjszintekben egyéb módosítást nem tervez. A matricák könnyebb, kényelmesebb beszerzése érdekében a 2018-ra szóló éves jogosultság - a tavaly bevezetett gyakorlatot követve - már decemberben megvásárolható - közölték.
A napi.hu internetes hírportál az NFM-re hivatkozva csütörtökön írta meg, hogy jövőre fizetős lesz az M85-ös Csornát elkerülő második szakasza és az M35-ös Debrecen utáni folytatásának első üteme.
Ezek érdekelhetnek még
2024. Május 03. 13:47, péntek | Belföld
KSH: a benzin 3,2, a dízel 2,4 százalékkal drágább Magyarországon a régiós átlagnál
Az EU Weekly Oil Bulletin legfrissebb adatai alapján Magyarországon a 95-ös oktánszámú motorbenzin átlagára 639, míg a régiós országokban 619 forint volt.
2024. Május 03. 13:42, péntek | Belföld
46 ezer fát ültettek el eddig az Országfásítási programban
Meghaladja a 46 ezret az Országfásítás programban az elmúlt négy évben elültetett fák száma
2024. Május 03. 06:43, péntek | Belföld
Nagy Márton: Magyarországon minden adott, hogy Kína logisztikai központja legyen
Magyarországnak versenyképessége javítása érdekében szüksége van a kínai kapcsolatokra, a két ország közötti együttműködés erősítésére
2024. Május 03. 06:38, péntek | Belföld
A Balatonnál az új építésű lakások átlagos négyzetméterára a 3,2 millió forintot is elérheti
A Balaton-parton háromszoros az árkülönbség a legolcsóbb és legdrágább települések új építésű projektjei között: