Hírek
2018. Június 09. 12:08, szombat |
Belföld
Forrás: mti
A legkreatívabb színházakat díjazta a Magyar Teátrumi Társaság
Színházat vegyenek! címmel negyedik alkalommal rendezte meg a Magyar Teátrumi Társaság a Pécsi Országos Színházi Találkozó (POSZT) nyitónapján színházmarketing szakmai konferenciáját, amelyet követően díjakat is átadtak.
A Magyar Teátrumi Társaság pénteki közleménye szerint a Bartók Kamaraszínház és Művészetek Háza az év legjobb színházi plakátjáért járó díjat vihette haza, a Fővárosi Nagycirkuszé lett a legjobb nyomtatott kiadvány, a Budapesti Operettszínházé pedig a legjobb színházi weblap.
A Centrál Színházé lett a legjobb videó-trailer, a székesfehérvári Vörösmarty Színházé a legjobb szék, a Szatmárnémeti Északi Színház - Harag György Társulaté pedig a legjobb büfé.
Az idén újdonságként meghirdetett merchandising (ajándéktárgy) kategória nyertese a nagyváradi Szigligeti Színház.
Mint írják, az elmúlt évek jegyeladási statisztikái hűen igazolják, hogy a színházak egyre hatékonyabban és kreatívabban használják a kommunikációs eszközöket. Ezt elismerve a Magyar Teátrumi Társaság 2017-ben színházmarketing-díjat alapított Színházat vegyenek! néven, amelyre online formában hat kategóriában lehetett pályázni a szinhazbamentem.hu weboldalon, egy kategóriában pedig a konferencia helyszínén neveztek a résztvevő színházak képviselői. Ebben az új felhívásban keresték az évad klasszikus, szép kivitelezésű, vagy újszerű, egyedi ötleten alapuló reklámtárgyait.
A felhívásra 144 pályázat érkezett 48 színháztól. A versenyen indult színházak maguk szavaztak a pályaművekre, a saját nevezésekre nem lehetett voksolni.
A kategóriák győztesei értékes, a 2018/2019-es évad marketingkommunikációjában felhasználható nyereményekben részesültek. Részt vehetnek színházanként két fővel egy kétnapos marketingképzésen, valamint a nyertes színházak lehetőséget kapnak egy-egy Facebook-kampány lebonyolítására.
Az InfoPont, Országos Programajánló Magazin különdíját Az évad legjobb színházi trailere kategória nevezője, a Centrál Színház nyerte el.
A közlemény idézi Szabó Lászlót, a Magyar Teátrumi Társaság titkárát, aki szerint a színházakkal kapcsolatban a közönség várja és elvárja a megszokott megjelenéseket, ugyanakkor az új közönségrétegek megszólítása és a fiatalok figyelmének megragadása csak innovatív módszerekkel lehetséges.
Az idei konferencia fókuszában az online marketing állt. Neves hazai és külföldi szakemberek beszéltek az aktuális trendekről, a színházak számára is érvényesíthető online kommunikációs megoldásokról.
A konferencia részletei, a pályázatok és a Színházat vegyenek! díj nyertesei megtekinthetők a szinhazbamentem.hu weboldalon.
Ezek érdekelhetnek még
2024. Április 25. 06:00, csütörtök | Belföld
Használtautó-kereskedőt buktattak le az adóellenőrök
Megbukott az adóellenőrzésen az a használtgépjármű-kereskedő, aki nyilvántartásait meghamisítva fiktív kölcsönszerződésekkel fedte el bevételeit.
2024. Április 25. 06:00, csütörtök | Belföld
A kormány felszólította az üzemanyag-kereskedőket, hogy áraikat igazítsák a régiós átlaghoz
A kormány felszólítja az üzemanyag-forgalmazókat, hogy áraikat önkéntes alapon igazítsák a régiós átlaghoz, hogy a magyar üzemanyagárak ne szakadjanak el attól - jelentette be a nemzetgazdasági miniszter szerdán.
2024. Április 24. 18:24, szerda | Belföld
IPOSZ konferencia a Digitalizációs Keretmegállapodás megvalósulásáról
Hévízen, az IPOSZ által szervezett konferencián az európai digitális átmenet és a Digitális Keretmegállapodás végrehajtásának fontossága került előtérbe.
2024. Április 24. 14:31, szerda | Belföld
Orbán Viktor: szakmunka és szakmunkás nélkül nincs jövő
Budapest, 2024. április 24., szerda (MTI) - Az elmúlt 15 évben felépítettük a munkaalapú gazdaságot, és ma már mindenki tudja, hogy szakmunka és szakmunkás nélkül nincs jövő